Στην Εθνική βόλλευ ανδρών Αργεντινής κλήθηκε ο Φράνκο Χάρα!

\\
Με μια ευχάριστη είδηση ξεκίνησε η καινούρια εβδομάδα για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού Φράνκο Χάρα, καθώς η Εθνική Ομοσπονδία βόλλευ της χώρας του τον συμπεριέλαβε στην αποστολή για τα προσεχή φιλικά της ομάδας με την Νικαράγουα και την Χιλή, που θα διεξαχθούν στις 19/02 και 22/02 αντίστοιχα.

Σύμφωνα με αποκλειστικές δηλώσεις στον «Τ», o Αργεντίνος παίχτης εμφανίστηκε ιδιαίτερα χαρούμενος με αυτήν την εξέλιξη. «Δεν μπορώ να εκφράσω την ικανοποίηση μου για την απόφαση του Ομοσπονδιακού μας προπονητή να με καλέσει στην Εθνική Ομάδα κι ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίχτες μου, που πάντα θαύμαζα στην τηλεόραση», δήλωσε στην κάμερα μας.

«Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμένα και πρόκειται να τονώσει την ψυχολογία μου, μιας κι έχω συμπληρώσει μόλις ένα μήνα στην ομάδα του Ολυμπιακού κι ήδη έχω δει την καριέρα μου να απογειώνεται. Η εξέλιξη αυτή δικαιώνει την απόφαση μου να αφήσω την Μπενφίκα, μιας κι ο προπονητής εκεί με έβαζε να παίζω σε λάθος θέση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Περέιρα για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και να υποσχεθώ στους οπαδούς μας ότι σε κάθε παιχνίδι θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και για μένα, αλλά και για την ομάδα».

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία, ο Ομοσπονδιακός Προπονητής της Εθνικής Βόλλευ Ανδρών Αργεντινής Julio Velasco δήλωσε τα ακόλουθα:
«Παρακολουθούσαμε σε αρκετά παιχνίδια τον Φράνκο, αλλά στο χθεσινό παιχνίδι ήταν πραγματικά απολαυστικός. Η ασσίστ με ανεστραμμένη την πλάτη που έδωσε στον Ντουρμάζ, δείχνει στόφα ικανότατου πασαδόρου. Η προσθήκη του στην Εθνική μας θα ενδυναμώσει την ομάδα σε μια θέση που πραγματικά πάσχουμε, μιας και οι συχνοί τραυματισμοί του βασικού μας πασαδόρου Rodrigo Quiroga απειλεί την πρόκρισή μας στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου».

Λόγω της κλήσης του, ο 27χρονος Αργεντίνος θα απουσιάσει από τα προσεχή παιχνίδια του Ολυμπιακού με την Ντιπρνο στην Ουκρανία και τον Παναθηναϊκό στο Καραϊσκάκη.
Σχετικές Ειδήσεις.