Ρήξη συνεργασίας μεταξύ «ΔΙΑΣ» και «Everest»

\\
Η γνωστή αλυσίδα μαζικής εστίασης προχώρησε σε συνέντευξη τύπου, κατά την οποία ανακοίνωσε την ρήξη συνεργασίας της με έναν από τους μεγαλύτερους πελάτες της, την ομάδα ΔΙΑΣ. Αφορμή στάθηκε, ο λανθασμένος χειρισμός της 21ης διμοιρίας μοτοσυκλετιστών ΔΙΑΣ, σε μια προσπάθεια της να συλλάβει ύποπτη ομάδα νεαρών αντιεξουσιαστών. Πιο συγκεκριμένα, μετά από σύγκρουση μεταξύ τους στην συμβολή Βουκουρεστίου - Πανεπιστημίου, η ομάδα των αντιεξουσιαστών ετράπη σε φυγή με κατεύθυνση προς την οδό Τσακάλωφ, βρίσκοντας ως καταφύγιο ένα από τα καταστήματα της αλυσίδας «Everest». Στην συνέχεια ένας από τους άντρες της 21ης διμοιρίας, όπου είχε αναλάβει τον χειρισμό της κατάστασης, έδωσε εντολή για εκτεταμένη χρήση χημικών και εισβολή στο κατάστημα.

«Η αδρεναλίνη μου είχε εκτοξευθεί στα ύψη, πρώτη μου μέρα στην δουλειά και πίστεψα ότι κατάφερα να εξαρθρώσω την συμμορία με τις κουκούλες. Δυστυχώς μπέρδεψα τα everest με κάποιου είδος στέκι ή χώρο συνάθροισης αντιεξουσιαστών, δίνοντας εντολή στους συναδέλφους μου για εισβολή. Ίσως φταίξαν τα κόκκινα γράμματα της επιγραφής του καταστήματος, ίσως η βιασύνη μου ίσως... δεν ξέρω τι άλλο να πω», δήλωσε ο Σταμάτης, σαφώς μετανιωμένος για τους λανθασμένους χειρισμούς του, στον «Τ».

Σε συνέχεια της συνέντευξης τύπου, πήρε τον λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας Everest, ο οποίος τόνισε: «Παρά την ραγδαία ανάπτυξη των κερδών μας, πήραμε την σκληρή οικονομική απόφαση να αναστείλουμε κάθε προσφορά και έκπτωση που δίναμε στους άντρες της ομάδας ΔΙΑΣ. Η απόφαση πάρθηκε κατόπιν έκτακτου διοικητικού συμβουλίου και είχε την ομόφωνη στήριξη όλων των μελών του. Εγώ σαν διευθύνων σύμβουλος, δεν έχω παρά να χαιρετήσω την απόφαση, υπογραμμίζοντας στους ανωτέρους της ΕΛ.ΑΣ. ότι η αλυσίδα μας δεν είναι το ΣΤΕΚΙ κανενός.»
Σχετικές Ειδήσεις.