Αποκλειστική πρόγνωση Αχιλλέα Μπέου για παιχνίδι του Σαββάτου!

\\
Ο Αρχισυντάκτης του Τελάλη αυτές τις ημέρες βρέθηκε στο Βόλο για πολιτικό ρεπορτάζ και ανάμεσα στα χιλιάδες άτομα που συνάντησε, κατάφερε να εξασφαλίσει μερικά λόγια από τον δήμαρχο κ.Αχιλλέα Μπέο. Η δήλωση του δόθηκε εν συντομία σ'ένα γραφικό τσιπουράδικο και σε κλίμα πολύ φιλικό. ο Αχιλλέας ήταν άκρως συνεργάσιμος και μετά το τέταρτο ποτήρι δήλωσε:

"Καλή χρονιά εύχομαι στους αναγνώστες σας και τους παροτρύνω να επισκεφθούν και αυτοί τα μέρη μας. Γνωρίζετε φυσικά τις περιπέτειες που περνά αυτός ο τόπος και εγώ προσωπικά, από τότε που ρίξανε τον Ολυμπιακό Βόλου και με κατηγόρησαν. Όμως φίλοι μου η αλήθεια έλαμψε και πλέον δεν είμαι μόνο ελεύθερος να παίζω στοίχημα, αλλά χάρις εσάς κατέχω και το δημαρχικό αξίωμα. Η χρονιά που πέρασε ήταν η χρονιά που η αγάπη σας με ανέστησε και νιώθω ιδιαίτερα ευγνώμων. Την Παρασκευή παίξτε όλοι Βέροια να νικήσει 2-0 τον ΟΦΗ, μου το πε ο Βαγγέλης που έχει στην ομάδα το κουνιάδο του. Αυτό είναι το δώρο μου στους συνειδητούς Βολιώτες ψηφοφόρους μου και στον Τελάλη εν΄όψη της νέας χρονιάς"
Σχετικές Ειδήσεις.